Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 08:16 - НОВОЛУНИЕ В СЪЗВЕЗДИЕ ЛЪВ - ПРИМЕРНИ ЖЕЛАНИЯ...
Автор: umma Категория: Други   
Прочетен: 11297 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 09.08.2010 08:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                        ЖАН СПИЛЪР

"АСТРОЛОГИЯ НА НОВАТА ЛУНА"




                     През 2010 година новолунието започва на 10 август в  06:09 часа
                                                    

      КАКВО ДА СИ ПОЖЕЛАЕМ, КОГАТО  НОВОЛУНИЕТО Е В       
                               съзвездие ЛЪВ

любов и романтика
творчество
щедрост
празнуване и игри, забавление
достойнство
решителност
смекчена арогантност



            Лъвът управлява личните сърдечни връзки, включващи:

романтика
деца
любовни срещи
интензивни любовни стълкновения
даване и търсене на одобрение

Примерни желания за насърчаване личната любов:

-Искам да привлека и преживея здравословна и щастлива романтична връзка
-искам да бъда почтен в романтичната си връзка с другия, за това кой съм и какво искам, така че да се обвържа с човек, който наистина откликва на моя истински вътрешен дух
-искам да мога с лекота да давам словесно одобрение на другите
-искам да мога да видя живота наново с очите на дете
-искам да мога да създам чувство на романтичност и игра във връзката ми с ........
-искам да мога да прекарам повече време с моите деца
-искам да мие лесно да общувам с децата си по начин, който създава взаимно разбирателство, уважение, сътрудничество и любов
-искам да видя отново деня на срещата по начин,който ще ми достави удоволствие

                    Лъв управлява творчеството, включващо:

ентусиазма
творческите проекти
артистичното изразяване
цялостно поглъщане от дадена тема
себереализацията
страстта

Примерни желания за стимулиране творческото въодушевление:

-искам да започвам всеки ден с чувство на ентусиазъм
искам да бъда изпълнен с творчески заряд,нови идеи, които се отнасят до ...........
-искам да мога да изразя творческия си импулс заради самия него, без да се тревожа за резултата
-искам да мога да избера проектите, които карат  моята съзидателност да се излива свободно, което да ми донесе ладост
-искам да дам път на моя естествен ентусиазъм
-искам да следвам пътяр който е продиктуван от вътрешното ми чувство за радост и щастие
-искам склонността ми да руша удовлетворението от сърдечните ми желания да бъде премахната от мен
-искам да мога да се включа към дейности, които предизвикват моята страст и жив интерес

                    Лъвът управлява даването на любов, включващо:

лоялност
щедрост
даване на радост
насърчаване
доброта

Примерни желания за насърчаване на даването на любов:

-искам да изразявам себе си по начин, който да покаже на другите, че ги обичам
-искам да уважавам индивидуалността на хората около мен
-искам да мога да давам любов, одобрение и подкрепа на хората,които са важни за мен
-искам да мога лесно да общувам с другите по начин, който показва лоялност и подкрепа
-искам да насърчавам другите да бъдат най-доброто , което могат
-искам да бъда щедър с тези около мен
-искам да мога да допринасям за забавлението и смеха, когато съм с другите

               Лъвът управлява удоволствията и празнуването, включващи:

забавление
играене
игри
забави
ваканции
развлекателни спортове
поемането на рискове за силни изживявания

Примерни желания за увеличаване ва удоволствията в живота:

-искам да мога да правя поне едно нещо, което да ми носи удоволствие всеки ден
-искам да се отворя към изживяване на удоволствията в ежедневието
-искам връзката ми с  ..... да се изпълни със забавление и безгрижна радост
-искам да мога съзнателно да отделям време за забавление и да се наслаждавам на живота
-искам да ми хрумнат подходящите идеи за възможно най-приятната почивка за тази година
-искам да мога активно да участвам в даден спорт /двигателна активност минимум.....пъти в седмицата/ месеца
-искам да мога да поемам рисковете,които да внесат повече радост и жизненост в моя живот
-искам навикът ми да се затварям и да не изпитвам радост от живота бързо да ме напусне
-искам да започна някаква дейност, която да забавлява всички ангажирани, включително и мен
-когато посещавам забави, искам да изпитвам самоувереност и да проявявам истински интерес към тези  около мен

              Лъв управлява достойнството,включващо:

признание
да бъдете в центъра
самоувереност
силно индивидуална изява
лъчезарност
доброжелателност

         Примерни желания за подсилване на достойнството:

-искам да се включа в подходящата за мен социална група
-искам да мога да поставям другите в центъра по начин, който създава положителна взаимна енергия
-искам да мога да се наслаждавам на това да бъда в центъра по удовлетворяващ начин
-искам аура на достолепност да пронизва моята същност
-искам да притежавам истинска самоувереност във всяка област на живота ми
-искам да позволя на своята вътрешна лъчезарност да свети на открито
-искам да съм добронамерен и благосклонен към ......
-искам да мога да предприема подходящите действия........./на работа,със семейството, с приятели и т.н./, което да ме представи в позитивна светлина

             Лъв управлява решителността, включваща:

лидерство
концентрация
довеждане докрай
целенасоченост
непоколебимост
издръжливост

        Примерни желания за усилване на решителността:

-искам да се изпълня с решителност, която да ме води до завършване на моите проекти
-искам да съм в съзнателна и постоянна връзка с моята вътрешна решимост, така че с желание и удовлетворение да .........../се упражнявам/ редовно
-искам навика ми да се колебая или да се  отвличам от целта си да ме напусне напълно
-искам да притежавам много издръжливост, което да ми помогне да довърша процеса на ........
-искам цялата ми съпротива по отношение на завършване на нещата напълно да се разсее от мен
-искам с рекота да мога да приема лидерството в областта на /всички области от живота ми/
-искам да се увеличи способността ми за концентрация
-искам да ми е лесно да се съсредоточавам върху завършването на едно нещо за определено време и неговото реализиране

                  Лъв управлява също арогантността, включваща:

гордост
прекалена драматичност
егоцентризъм
екстравагантност
властност

                    Примерни желания за намаляване на прекалената увереност:

-искам саморазрушителната екстравагантност напълно да ме напусне
-искам всякакво чувство на арогантност лесно да си отиде от мен
-искам навикът ми да се чувствам или свръхценен  или малоценен, напълно да изчезне
-искам цялата ми гордост, която ме изолира, напълно да ме напусне
-искам навикът ми да драматизирам лесно да ме напусне
-искам цялата ми неконструктивна егоцентричност напълно да изчезне
-искам навикът ми да командвам хората около себе си да ме напусне

     По отношение на възстановяване на здравето, Лъв управлява:

гръб и гръбнака
изтощение, трудно понасяне на горещини
сърце
възпаления

            Примерни желания за укрепване на доброто здраве в областите на тялото,
                          специфично управлявани от Лъв:

-искам да получа пълно изцеление в областта на моето ......./области от тялото,управлявани от Лъв/
-искам лесно да привлека, разпозная и започна работа с подходящите за мен лечители, за да възстановя ........./областите от тялото,управлявани от Лъв/ за пълно здраве
-искам да привлека правилната информация,която да доведе до пълно изцеление на склонността ми към ...../телесно страдание,свързано с Лъв/
-искам да мога да предприема действия, които да доведат до успешното ми възстановяване на ......../област от тялото, управлявана от Лъв/ за пълно здраве и хармония
.






Тагове:   новолуние,   лъв,   съзвездие,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: umma
Категория: Други
Прочетен: 1620026
Постинги: 738
Коментари: 932
Гласове: 4263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930